7 Juli




Det blev en riktig trevlig lunch på PAUS igår tillsammans med Sara & Lina. Vi gick sedan en snabb sväng på stan, fick med mig ett par örhängen och en gullig rosa tofs. Sara och Lina körde på en spontan grej, dom tog med sig sina pojkar och åka till Stokholm och gick på Allsång på Skansen. Vi fudnerar på att göra det nästa tisdag, ett gäng. Äta ute på någon mysig resurang, shoppa lite och sen till Skansen då. Vi får se hur det blir med det.

Senare igår kväll satte jag och malin oss ner på Fräckas uteservering, åt och pratade om allting i ett par timmar. Så jag skrattade, jag måste påpeka att Malin är en helt fantastisk vän! Hur som, efter Fräcka, runt 22.00 så var planerna att vi skulle åka hem till var sig och sova, eftersom att det var jobb idag för min del. Men så blev det inte, träffade på ett gäng killar från Stockholm. Hängde på dem, och hade en himla trevlig kväll. Klockan rann bara iväg, vilket resulterade i att jag somnade på jobbet idag... Riktigt trevliga grabbar, snart drar vi upp mallanbrallan och partar på riktigt! ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0