15 Juli

Jag är trött! Idag var det inget jobb, utan befann mig på körskolan i ett par timmar för 'Riskettan'. Det var väldigt intressant, lärorikt och underhållande faktiskt. Det var även berörande, fick se film och han pratade om saker som var hemska men med hans humor så blev det också roligt. Nu har jag varit hemma ett tag iallafall, lagat lite mat och ligger nu i sängen och ser på Top Model. Jag tycker verkligen om det programmet, vet inte hur länge jag har titta på/följt det. Det är min dröm det där! Och så ska det bli...

Ikväll blir det lugnt, lite vänner kommer över.. så ska vi nog sätta på grillen och bara umgås. Eftersom att jag jobbar imorgon så måste jag lägga mig skapligt. Men det gör inte alls så mycket faktiskt, för imorgon är det fredag! Yeey, då kommer massa av mina fina vänner hem till mig och grillar och så är det party hela natten.
Just nu väntar jag på att Sara ska komma hem, så ska vi iväg troligtvis och köpa en sak. Och om det blir som jag vill så slänger jag upp en bild här sen, annars ligger jag här och gråter floder! Men det får vi hoppas på att det inte händer. Så länge, tills Sara ringer så funderar jag på två saker, antingen sitta kvar här med datorn och titta runt på tiotals bloggar och bli inspirerad, eller så ska öppna körkortsteoriboken som ligger här bredvid mig. Det sista alternativer så uttråkande så det inte finns, men sånt som måste göras om jag vill ha mitt körkort snart - Och det vill jag gärna! Här skriver jag senare som sagt. Puss på er mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0