girls night out

Vilken otroligt trevlig kväll igår, det blev toppen. Jag och alla mina tjejkompisar åt god mat, dansade, drack drinkar osv hemma hos Caroline innan vi åkte in mot stan. Där blev det ännu mera dans och drinkar på Dehli och efter det vidare till Hugo och slog klackarna i taket! Jag tycker verkligen det är så roligt att Carrie och Malin äntligen fyllt 18!

..Och idag så vet ni alla hur man brukar må efter en utekväll! Fast jag mår rätt bra egentligen, är bara trött och seg. Så jag funderade först på att om man ska gå ut och ta en promenad, solen strålar ute och temperaturen är hög! Så man kanske ska ta att passa på innan sommaren är borta. Men först ska jag ta en kall dusch och snygga till mig lite.

Från det ena till det andra, jag vill ha en ny kamera, min är inte så bra som jag trodde den skulle vara..Plus att bilderna som togs igår behåller jag på datorn, slänger upp några andra sen när jag fått bilderna av tjejerna. För mina bestod av lite konstiga/roliga bilder, dålig hår-dag och (to many drinks)
LATER, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0