Hjärter dams sista sång

Det blåser ute, det är kallt, grått och tomt på människor. Jag behöver lämna den här staden ett tag. Men det var någon som sa till mig en gång att man inte ska fly från sina problem. Hm, klassiker. Men om man inte kan, inte just nu iallafall?

Jag har inte kommit någon vart sen senast jag skrev, eller jo från sängen till soffan om det räknas. Jag ringde nyss en vän och pratade med honom. Så glad man kan bli alltså, det är någon som alltid kan få mig att skratta när det känns jobbigt. Annars så är jag emot sådana här tråkiga och ledsamna inlägg- ingen som vill läsa iallafall. Men jag måste få skriva av mig lite, det är skönt.
Nu ska jag lyssna på Winnerbäck hela kvällen och ringa Malin strax. Nu blir det glada miner här hemma.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0