19:35

ÅÅÅÅH! Varför ska man behöva gå i skolan för? Och varför ska jag vara så extremt dålig på att ta tag i saker? Om någon har ett svar så skulle det vara toppen.
Nu verkar det lite som att jag sitter här och skriker och är sur men icke sa nicke, så är inte fallet. Jag har ett leende på läpparna trots skol-problemen som dränker mig. ...Och så mycket vettigt hade jag att komma med för stunden. Ska ta bilen till Jennie nu så ska vi beställa ett par saker och så vidare. Sedan pizza-time med mamma & pappa,blir myskväll hos familjen Granlund.
PUSS OCH KRAM!




Kommentarer
Postat av: r som i rebecca

FAN va snygg du är i kort hår!

2011-03-30 @ 17:40:47
URL: http://morelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0