One love.

Ligger i sängen just nu, mer död än levande. Idag mår man inte lika bra som man gjorde inatt runt 2-3 tiden inatt när man stod på dansgolvet på Puls med alla vänner. Men sånt man får ta, visst? Det var riktigt trevligt igår, träffade på hur många fina människor som helst. Jag och Sara's vänner förade lite hos henne, mycket trevligt. Vartefter så mötte jag upp de andra tjejerna på Grand där vi tog några drinkar och umgicks innan Puls.

Ligger och funderar på hur jag ska orka ta mig upp ur sängen, och min mun är lika torr som en öken. Men alldeles strax så kommer Jennie hit, direkt från flygplatsen. Sååååååhääääääär glad är jag nu att min bästa vän är hemma igen! Vi har antagligen en hel del att prata om så jag ska umgås med henne ett par timmar nu. Senare blir det dock plugg igen.. buhuu :( Puss och kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0