@ Johline's place.


Sitter hemma i Johline's kök tillsammans med Caroline min fina. Hon är så snäll och hjälper mig med körkortsteorin här. Är så tacksam för hjälpen. Hon är guldvärd.
Mallan, Jullan och Denis leker av sig i rummet bredvid medan vi pluggar. Och strax kommer gulle joacim hit och hälsar på med. Fan, jag som tänkt att gå och lägga mig tidigt ikväll, med tanke på att jag måste vända tillbaka dygnen och att jag är lite halvsjuk.. Eller snarare helt genomförkyld. Men vissa saker måste som sagt göras. Nu ska jag gosa med min Carrie. Pussss och kram.



Kommentarer
Postat av: caroliné

världens bästa du.

älskar dig.

2011-01-14 @ 00:29:37
URL: http://sunshines.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0