Festival !

Känslan att stå en sommarnatt och trängas med tusentals människor i en pubilk framför en stor scen på en festival är för mig helt underbart. Det är verkligen ett utav mina favoritplatser. Det finns inte en enda person som inte ler, alla sjunger, skriker, hoppar och dansar. Jag vill vara tillbaka där nu. Speciellt på Håkan Hellströms spelning för två år sedan. Jag, Jennie och Mattias var där. Där, just då, var jag riktigt glad. Den känslan skulle vara fint om den existerade just nu.

(Peace and Love 2010, Jay Z's spelning. Det var bland den häftigaste konserten jag någonsin varit på.)






Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som att den glädjen är riktigt långt borta nu..

2011-01-10 @ 03:53:14
URL: http://jennievist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0