dear diary

Nu har jag skrivit ungefär 3-4 små inlägg och raderat varenda en. Jag ligger i sängen och är helt fast här tydligen. "Jag kan inte sova"... Men jag vet att om jag lägger mig ner så kommer jag slocka i samma sekund. Men jag är verkligen en nattmänniska. Sitter alltid uppe om nätterna. Men jag har vänt dygnen nu så imorgon gäller det att vända dom till rätta igen. Skolan börjar på tisdag och nu jäklar.. 5 månader på mig att klara allting nu. Blod, svett och tårar, eller hur J? ;)

Nej, nu ska jag ta en macka, titta på tv och somna när jag somnar. Hur trött jag än är imorgon så väntas träning och plugg på Bibban. Puss och gonatt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

blod, svett och tårar. helt klart!

2011-01-10 @ 03:54:03
URL: http://jennievist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0