15 Januari-Lördag

Nu får vi hoppas på att det går att publicera inlägget, för det är något fel på mitt internet. Tar en kvart att ladda upp bilder ungefär eller så går det inte alls.. Hur som, idag gick jag upp tidigt och det var inte lätt. Eftersom att jag och flickorna var ute och dansade igår så var jag därmed helt slut. Men kul hade vi! Imorse när klockan ringde var det bara att gå upp. Gjorde iordning mig för att sedan hämta upp Erik och in mot stan. Där väntade ett trevligt gäng så fotograferades vi. Till vad ser man på bilderna sen.. ;) Det var skitkul och kallt som bara den. Jag funderade där ett tag på om jag skulle återfå känseln i tårna.

Men det fick jag ju, ligger i sängen just nu. Tanken var att ja skulle plugga och göra ett par tester på datorn men det verkar inte mitt internet vilja att jag ska göra. Ska försöka sen igen men nu är jag fortfarande så himlans trött så jag ska vila nu och somna en stund till en film. Senare kommer min älskling Rebecca hit för myskväll. Välbehövligt! Puss så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0