21 Februari

- Det är inte roande någontans att ligga i sängen och titta på en rad med olika gamla serier en hel dag. Men vad ska man göra. Har tänkt tanken på att ta mig ur den här varma obehagliga sängen för en promenad till affären men nej, orken är som bortblåst. Jag är en expert på att klaga, fast det kan man väl få göra, när man trots allt är sjuk. Det kom väldigt olägligt kan man säga. Men jag ska fixa det ändå! Och om 11 dagar är vi i Paris. Det känns helt fantastiskt underbart. Ett par dagar i ett annat land är välbehövligt. Så där har vi det positiva i det negativa, visste väl att det skulle finnas någonting. =) Nu ska jag ropa ner mamma som är min slav och be henne bädda om min säng och ge mig något kallt och gott. Glass och jordgubbar skulle sitta perfekt.

Ligger även och drömmer mig iväg bort mot sommaren som känns en evighet härifrån.. Men den kommer snart. Och i vilket fall så kommer jag ta mig till den. Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0