Back from the big city

Den här helgen var bland den galnaste helgen jag varit med om. Gjort saker jag aldrig kommer glömma, träffat hur trevliga människor som helst. Jag älskar Jennie och jag älskar Stockholm. Min fina vän fyllde 20 år och det skulle firas. Vi åkte upp på fredagen och åkte iväg på äventyr med M och D. Riktigt trevligt och dagen efter mådde vi sådär. Men en återställare senare så var vi på fötter igen och såg fram emot en utekväll i huvudstaden. Alla dom andra tjejerna kom upp på förmiddagen och vi hade en väldigt trevlig middag innan vi gick ut. Mycket sång blev det för Jennie och fina presenter. Söndagen blev sisådär skulle säga, men en bussresa hem har nog aldrig varit så trevlig. Drack öl och pratade med två musikproducenter från NY hela vägen hem, blev mycket skratt!
Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig och saker uppstår men jag hoppas att det ordnar sig.

Nu ska jag grilla och dricka lite tillsammans med mina barndomsvänner i det otroligt fina vädret. Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0