LYCKA!!!

Jag är världens gladaste tjej idag! Och jag sitter här med en lika glad en. Våran absoluta högsta dröm ska bli verklighet. På måndag åker vi till vår favoritstad igen, till Cirkus för att få varsitt BACKSTAGEPASS till Håkan Hellström plus biljetter till hans konsert på kvällen. Vi ska alltså få träffa vår Håkan, jag höll på att svimma när jag fick reda på det genom telefon tidigare idag. Ingen förstår hur mycket det beyder verkligen. Tusen tusen tack till min lillasyster som ordnade det. Jag är så glad just nu!
Sitter med Jennie här nu och äter glass framför CSI. Snart läggdags för imorgon väntar en lång dag i skolan med mycket arbete och därefter möte på mitt (förhoppningsvis) nya jobb. Avslutar dagen med att umgås med P, ska bli väldigt trevligt!
Pussar och kramar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0