Tisdag

Hallå hallå!

Idag är jag helt och hållet inspirationslös. Om man nu kan säga så. Jag har haft en riktigt mysig hemma-dag med Caroline och Malin. Vi åkte iväg och köpte mat, sen låg vi i sängen och tittade på OC i flera timmar. Hostar fortfarande och var otroligt seg tidigare idag så det var skönt att stanna hemma.
Annars så har jag övningskört en del idag, gick super. Hm.. sen har jag nyss lagat mat och ätit tillsammans med Lucas, min systerson. Och nu ska jag fixa iordning mig lite och sedan möta upp ett par tjejer på Munken och umgås med de ikväll. Jag får se om jag har något bättre att komma med till kvällen, det har jag säkert! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0