Sunday night

Hallå! Haft en lika bra helg som jag? Helt galen med ett enda ord. Jag och Malin, min underbart roliga Malin åkte hem och firade Jeffe som fyllde 21. Väldigt trevlig kväll här med ett härligt gäng brudar. Vi åkte senare in till stan och Hugo och hade minst lika roligt där. Och som ett bra avslut av natten blev det bubbel och bastu. Tack allihopa för lördagskvällen! Idag ni folk, har jag och Malin legat i sängen hela dagen, så blir det när man kommer hem vid halv 7 på morgonen.. Vi hyrde film sen, åt god middag och hade det supermysigt hos henne innan jag åkte hem. Nu ligger jag i sängen, äter lite kvällsmat och tittar på tv. Såg även lite på Valvakan nyss också, tror starkt på att Moderaterna tar hem vinsten. Dock så röstade jag inte på något parti, känner mig inte så insatt. Jag ska iallafall krypa ner nu och fortsätta med det jag gör och sedan sova. Här kommer ett par bilder från gårdagen. Sweet dreams.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0