Hemma från huvudstaden

Hallå!

Nu är jag hemma igen efter två dagar i Stockholm. Det blev en spontan utekväll med ett gäng grabbar, satt ute på en väldigt trevlig och mysig klubb och drack gott. Träffade trevliga människor och hade det trevligt. Jag har även varit inne i stan med Rebecca som också var där i helgen. Och idag blev det en hel mysdag på Kungsholmen med trevligt sällskap.

Jag vill verkligen flytta till Stockholm. Det är så otroligt vackert där överallt. Jag älskar allt som har med vår fina huvudstad att göra. Jag är lite avundsjuk på min vän Evelina som precis flyttat dit. Just det, jag åkte hem till deras fina hus på Värmdö. Otroligt mysigt. Där åt vi glass & hallon innan jag, Evelina och Henrik åkte hem till Norrköping igen! Nu ligger jag i sängen och ska strax sova, imorgon är det skola återigen... puss och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0