I CANT EXPLAIN THE FEELING

Nu är verkligen hösten här, och därmed kylan. Alla löver har fallit från träden nu och det är så himla mysigt. Jag tycker verkligen om den här årstiden. Det är så mysigt att sitta inne med vänner, eller på ett cafe och dricka varm choklad. Så hösten och vintern- Du är välkommen. Men dock så vet jag att jag kommer under den här tiden skrika och klaga ett tusentals gånger på kylan.. Men det är en annan sak. Idag är det söndag igen, ångestdag inför morgondagen då det är skola igen. Sånn vilken tur att veckorna går så fort då!
Idag mår jag ändå rätt bra, förvånandsvärt. Det blev rätt många drinkar och shots hos Rebecca igår. Vi var en massa tjejer som hade riktigt trevligt hemma hos henne, med dans, lekar osv. Riktigt härliga tjejer, tycker verkligen om att vara med dom. Kvällen slutade inte som tänkt, men ändå suuperbra!
Nu har jag tänkt att börja plugga, så kommer Jennie hit strax. Det blir en lugn kväll med plugg och god mat tillsammans med Jennie och familjen. Puss så länge.



Kommentarer
Postat av: emma ,

säger du;o du som är snyggg ju ! och bloggen har gått och blivit riktigt fin den med ;) jaa, klart vi måste ses, får bestämma någon dag snart :D puss på dig .

2010-10-25 @ 22:39:39
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: emma ,

nej lägg av :D jättefin ju ! neej, flyttar om exakt en vecka :D längtar som bara den !

2010-10-25 @ 22:54:16
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/
Postat av: emma ,

haha, japp :D ! ja det klart du ska ! du får komma på en inflyttningsfika eller så :D

2010-10-25 @ 23:07:45
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0