For a moment i was standning still

Gud nu kom träningsvärken i kroppen sen gårdagens skivstångspass på friskis och svettis. När jag väl tränade så var det inte sjukt jobbigt, det gjorde mera ont i ryggen/axlar med tyngderna. Men nu idag känns det i låren osv. Men men träning ger resultat, så nu ligger jag i!
De senaste dagarna har det inte hänt så mycket, skolan, hemma och pluggat/sovit så har inte funnit mycket att skriva om i bloggen. Och ikväll står mera plugg på schemat. Teori och religion. Jag ska alldeles strax övningsköra till Caroline och stanna där tills imorgon. Riktigt mysigt ska vi ha det. Skriver senare.. Puss och kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hur jävla sent hade du tänkt att skriva egentligen? jag sitter och håller mig vaken för din skull nu..

2010-10-27 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0