Flitiga tjejer

Så mycket i mitt huvud just nu, skulle kanske vara skönt att skriva av sig men just nu ikväll så har jag ingen ork i vilket fall. Idag har jag varit hemma hos sjuklingen Malin, hon ligger hemma med febern den stackarn. Jag och tjejerna var där hos henne och så skrev vi klart vår projektplan till imorgon. Duktigt gjort! Annars så har jag inte hunnit med mycket mera, det tog ett tag det där. Så när jag kom hem tog jag en dusch, gjorde mig en stor kopp varm choklad och kröp ner i soffan och tittade på Desperate Housewifes som började idag iden- Går inte att missa! Nu är det läggdags för min del, imorgon bitti ringer klockan tidigt. Johline hämtar upp mig här vid 06.00 så ska vi iväg och träna på gymmet på hennes jobb. Nu känns iden superbra, eftersom att jag börjat gå in för träningen nu och vill verkligen..Men imorgon bitti när alarmet tjuter i öronen och man känner hur sängen är så extremt skön så kan det vara den värsta iden någonsin. MEN nu, positiva tankar. Ska stänga ner datorn nu och sova, gonatt. Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D

2010-10-06 @ 02:05:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: matwraken

Halloj! Titta gärna in på vår härliga, roliga men annorlunda matblogg. Som drivs av oss, två tjejer från linjen hotell och restaurang i Umeå.

Pussar och kramar från, Malin och Mette (matwraken)

2010-10-06 @ 22:50:03
URL: http://matwraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0