Promenad..

Kom hem för en stund sen, jag var tvungen att komma ut en stund. Så jag gick en promenad med musiken i öronen. Jag fick även med min vän Johline ut en stund, vi pratade av oss, skönt att prata med någon som lyssnar. Just nu har jag krypit ner i soffan framför tvn med myskläder och min ben&jerry, och en stor kopp te såklart. Sitter också och pratar med peve, min älskade vän. Vilken tur jag har som har träffat henne.

På tal om annat, jag saknar mamma och pappa och jag vill att dom ska komma hem nu. Jag låter nog som ett litet barn, fast det är jag väl. Eller? Vill inte vara ensam i det här stora huset en sekund till. Visst så har det varit skönt att vara hemma ensam, men till en början. Men slut på dem negativa känslorna nu. Imorgon är det fredag och det innebär helg och inget jobb. Ska bara jobba 3-4 timmar imorgon, och ojoj vad jag älskar mitt jobb, visst Sara? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

JAG ÄLSKAR MITT JOBB!!! :D:D

2010-07-23 @ 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0