Packat & klart

Hur kommer det sig att man alltid packar i halva sin garderob när man ska bort? Och då syftar jag på tre ynka dagar och jag bara måste packa i för mycket. Men som sagt, bättre för mycket än för lite. Jag längtar till imorgon, när jag åker hem från jobbet och sätter mig på bussen till storstaden. Det är någonting speciellt med den staden för mig, jag tycker verkligen om att vara där och trivs så bra. Så det ska bli roligt, och så är det Pride också, mycket folk..det tycker jag om. Haha men duktigt som jag är och håller tiderna på kvällarna nu när det är jobb så ska jag faktiskt sova nu. Jag får skriva mera här imorgon innan vi åker. Puss och gonatt mina vänner



Bild lånad av Klingan

Kommentarer
Postat av: vonskareng

ska du till stockholm? =)

2010-07-30 @ 15:48:15
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0