Kvällsinlägg..

Ett litet kvällsinlägg med absolut ingenting alls vettigt att skriva. Jag vill inte klaga, men det får man också ibland. Jag har lite halvångest över att gå upp halv 6 imorgon bitti för att jobba. Fast det är klart, det är verkligen värt det. Hur som så måste jag sova snart..tänkte titta på 2 & a half men och äta glass först.

Jag vill åka till Sthlm nu nu nu. Finns en del trevligheter som väntar på oss där. Mig och Malin alltså, självfallet. Och om det inte blir som planerat så funderar jag på att åka upp innan ett tag. Shoppa, träffa vänner och ha allmänt trevligt i vår kära huvudstad. Och på tal om det, min fina vän Evelina flyttar dit på Fredag.. Vilket känns skumt, men turen har vi att hon går andra året kvar i Norrköping. Bra val peve!
Så, nu har jag fått ur mig lite grann.. Ska krypa ner under täcket och värma mig nu. Puss på er mina vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0