Workout.

Har precis tvättat bort sminket och sitter nu här framför datorn i min nya fina vita morgonrock. Jag tittar runt en del på olika träningsmetoder och tips om bra mat osv. Jag äter väldigt ovarierande kost och är i stort behov av att ändra på det. Så tips och hjälp behövs nu. Jag tycker att det är så svårt att komma igång att träna ensam, för det har jag bestämt mig för att börja göra hårt nu. Ja, det är alltså hårdträning som gäller. Och för att göra det lite roligare så ska jag göra det tillsammans med Thina, vi ska köra som bara den nu framöver. Det får bli mitt nyårslöfte, för något annat har jag inte än.
Nu ska jag göra lite magövningar, sedan ska jag lägga mig i bastun en stund innan jag går och lägger mig. Skriver mera sen. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0