Talking to the moon.

Ligger i sängen och lyssnar på gammal musik, otroligt skönt och avslappnade. Det är så skönt att vara ensam ibland, och rensa tanknarna lite. Jag tycker om att sitta uppe sent på nätterna och bara göra ingenting. Att jag tänker hela tiden på hur mycket som helst vet jag inte om det alltid är så bra. Mina vänner säger åt mig att inte tänka så mycket och att se framåt och försöka att inte leva i det förflutna. Jag önskar att jag kunde göra det för tro mig jag vill, jag har inte ork till att gå en dag till och bära på det här. Det tar så mycket kraft ifrån min kropp. Och jag trodde aldrig att kärlek kunde kännas så stor.

Nu ska jag stänga av musik, släcka alla lampar och krypa ner under täcket och för en gångs skull få lite sömn. En rätt lång dag väntar på mig. Klockan ringer vid 7, så det är bäst att vara skapligt pigg iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0