Långpromenad med J.

Hallå!!
Ni anar inte vilken mysig långpromenad vi tog nu ikväll. Trots kylan så var det himla trevligt. Vi gick från Gamla stan, förbi slottet och mot Kungsträdgården och en bra bit till. Så otroligt fint Stockholm är. Jag kanske är tjatig om det men jag tycker verkligen om att vara här så himla mycket. Det är sjukt hur mycket man kan uppskattar en stad så mycket.

Nu så har vi myst till det riktigt ordentligt här. Åt precis lite skräpmat och nu ligger vi i vardagsrummet och tittar på tv och bara umgås. Imorgon ska vi sova ut lite, så blir väldigt skönt. Jag är verkligen helt slut i kroppen. Och imorgon ska vi även träffa Alexander på en fika, de blir nog bra! Avslutar här.. Sov så gott mina vänner.
Kisses and Hugs.






Kommentarer
Postat av: evelina

När kommer ni hem? Hinner vi ses innan jag åker...? Och hur blir allt på NYÅR? Puss

2010-12-28 @ 12:40:03
URL: http://evelinadahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0