Godmorgon storstaden!

Godmorgon godmorgon! Jag bara älskar att vakna upp här i storstaden, jag som vill bo här, det känns skitbra! Just nu sitter jag i köket och äter frukost och vi ska strax göra iordning oss och åka in till stan. Det ska bli en riktigt trevlig och mysig dag på stan. Mycket mycket shopping tillsammans med min fina Jennie. Hoppas även att vår C kommer upp ikväll. Nej, nu ska jag vara social här. Skriver här senare.. Måste visa en bild på min nyårsklänning som jag hitta inne på Zara igår. Så får vi se om någon snäll själ vill hjälpa mig och kommentera den, jag har nämnligen en aning beslutsångest. Men fin är den!! Hörs senare. Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0