Måndagskväll..

Så, nu måste jag upp. Jag har tillbringat två dagar i sängen med ett par säsonger av Sex and the city och Ben&Jerry's. Det blir en aning långtråkigt till slut, som nu. Så jag tänkte för en sekund att jag skulle upp ur sängen och göra någonting trevligt för ett par timmar innan det är läggdags. Då är frågan vad? Eftersom att jag är så extremt lat och inte orkar ta mig in till stan. Jag vet inte äns vilket väder det är ute men jag tvekar på att solen är uppe. Någonting som skulle vara skönt just nu är en promenad, en promenad inne i stan med en vän och kaffe. Jag vet precis vem jag vill slå nummret till men det får bli någon annan. Puss på er


Im thinking about that moment all the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0