JUST ANSWER THIS ONE THING FOR ME

Dagen har jag spenderat med ett gäng härliga tjejer. Vi har tagit en shoppingrunda, hunnit med lite ärenden och avslutade med en kaffe och mys hemma hos Jen. Väldigt trevligt med mycket skratt. Annars så har jag umgåts med min vän Evelina hela dagen i stort sätt. Vi har gjort lite allt möjligt.. Tagit det lugnt mest hos mig.
Nu ligger jag hemma i vår nyinköpta soffa, helt otroligt skön, och tittar på en film som går på tvn. Jag känner tröttheten här, ögonen stängs igen. Så snart ska jag sova, för imorgon ska vi upp tidigt hela familjen plus Evelina. Vi drar en sväng till Göteborg över dagen. Och in till Nordstan för modellcasting. Riktigt nervöst, men otroligt roligt. DEt är något jag verkligen vill. Och man ska aldrig ge upp för någonting man vill.. Puss på er och sov gott darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0