första, andra, TREDJE

..ÅRET! Vi har börjat trean, sista året på Hagagymnasiet nu med min klass och alla fina vänner. Det kommer bli ett väldigt kämpigt år med mycket plugg, men jag är säker på att det kommer bli hur roligt om helst. Första dagen idag var bara information osv. Så jag och Malin tog en kaffe på stan och snacka lite skit innan vi drog oss ner till körskolan. Där väntade en körlektion och sedan teoriplugg med M. De båda gick jätte bra. åh så glad jag blir, nu jäklar ska jag ha det där körkortet!!
Men nu ska jag ta en dusch osv. Sen får jag se om Jen kommer hit för lite promenad och mys, och så ska vi isf hälsa på tjejerna rakt över gatan, mina söta vänner Sara, Hanna och Lina. Puss och kram så länge.

Kommentarer
Postat av: emelie

De ligger runt 1200 kr tror jag.. Kram!!

2010-08-23 @ 21:30:53
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0